Jäkla nagel

Blöööö!
Okej, jag är inte alls en sån där oh-no-jag-bröt-en-nagel-tjej, men nu känner jag mig som en sån.
Men med god anledning.
En av mina naglar (en av de längsta som inte pallar trycket längre såklart) har kapats halvt PRECIS in mot huden... om ni fattar vad jag menar. Men i alla fall, om jag skulle göra som jag brukar och bara dra av nagelbiten så kommer det göra fruktansvärt ont och det kommer bloda lite överallt, så nu måste jag vänta på att nageln ska växa ut en bit till innan jag drar av den. 
Jag är inte bra på att vänta. 
Dessutom måste jag ju samtidigt se till så att jacket inte blir större...
Så nu har jag spacklat på 50 000 lager (läs: 3) genomskinligt nagellack på den, som ändå alltid lyckas undvika sprickan, och därför har jag även limmat ihop sprickan med karlssons klister. 
Haha. Jag är galen. :P

Okej... Enormt onödigt långt inlägg om en jävla nagel... vart är världen på väg? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0