Korkade jävla SKITDATOR!

Fy fan vad ledsen jag är nu...
Sitter fan och gråter.
jag har lyckats radera nästan ALLA jävla bilder som jag tagit sen jag fick den här datorn.
Och nej, de ligger inte i papperskorgen, jag har raderat dem helt och hållet.
Det var så att jag skulle ladda över bilderna jag tagit idag, och sen stod det att det inte fanns mer plats för dem.
Då märkte jag att jag hade samma bilder på 2 olika platser, så jag tänkte radera dem från internminnet och trodde självklart att de skulle finnas kvar på den externa hårddisken.
Men när jag raderat bilderna fanns de inte kvar någonstans.
De enda bilderna jag hittade i papperskorgen var några få som inte raderats helt än.

Vet ni hur många bilder det var jag raderade?
Närmare 12 000.
Gissa hur jävla irriterad, upprörd och ledsen jag är.
Särskilt jag som GILLAR att fota, ÄLSKAR det, och har några av de viktigaste tillfällena i mitt liv i bilder.
Jag fotar ALLT. i princip.
och nu är allt borta.

Det enda jag kan känna mig glad över nu är att jag har bilddagbok, där jag lagt upp i alla fall de flesta viktiga bilder jag tagit, men ändå... det är definitivt inte alla.
Så jag får lov att gråta. Floder.
Jävla irriterande, korkade skitdator.
HATAR den just nu.

Men nu måste jag äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0