Måndag

Tja!
Idag var det skola.
Satt och skissade på malplacerade saker på bild och formlektionene, och sen snackande vli lite sekter och nyandlighet på religionslektionen.
Ska bli rätt intressant med religionslektionerna framöver, då jag har en del erfarenheter av det rådande ämnet.
Säger inget mer än så...

Rätt chill var det.
Sen skulle vi hem, men tvärbanorna strulade, som de gör rätt ofta. Så först satt jag och J med A och väntade med henne på hennes buss, och sen skulle vi se när vår tvärbana gick, men de sa att det skulle kunna ta typ 40 minuter innan det kom nån... Så vi gick.
Lite trevligt med en promenad såhär när vädret börjar bli mer vårlikt. :)

Kom hem tillslut, och gick ut med hunden, och nu sitter jag och kollar lite tv samtidigt som jag fixar lite plugg och försöker fundera ut allt annat jag måste göra...
Skriver mer senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0