Musik-test-grej

Som sagt hade jag tråkigt.
Och jag lyckades inte gå och lägga mig och läsa såhär tidigt.
Så jag gjorde detta:

•-          Ställ in musikspelaren på shuffle

- Tryck framåt efter varje fråga

- Använd låttiteln som svar till varje fråga



1. Hur mår du idag?

Double Team



2. Hur kommer dagen (idag) vara/ha varit?

Living on video



3. Vad var det första du tänkte när du vaknade?

All is full of love (haha, mer "jag vill inte gå upp, jag vill inte gå upp!")


4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag?

Under the bridge (?)



5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?

Till I collapse (haha. Tolkar alltid sånt här... jag satsar på att det menar på skolan. Jag jobbar på till I collapse)



6. Hur är det med kärleken?

November



7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?

Vanity and greed (humm..)



8. Hur mår dina vänner?

Hallelujah (så de mår bra alltså?)



9. Tycker dina vänner om dig?

•-          Polly (okej, tycker min vän polly (som inte existerar) om mig, eller tycker mina vänner mer om polly?)


10. Hur ser folk dig som?

Milk it (?)



11. Spanar folk in dig?

Stay away (höhö)



12. Är du bra i sängen?

sound of the sun (jag tolkar det som bra)



13. Har någon sexfantasier om dig?

•-          Smile in your sleep (bra låt, konkret svar?)



14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?

Hyper music (???)



15. Hur kommer du dö?

Son of a gun (jag blir alltså skjuten... eller nåt. Förra gången blev svaret: "you will be loved")



16. Vad skulle du heta om du var född i framtiden?

Shotgun wedding (Fint namn.)



17. Vilken är din oturslåt?

Butterflies and hurricanes (njae, inte precis...)



18. Vilken är din turlåt?

Stockholm syndrome (jaha. Okej. Både turlåten och oturslåten blev muse-låtar. :P)



19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?

Molly's lips (vem fan är molly?)



20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?

Ultimate episode (okej... vah?)



21. Hur är det med ditt liv?

Barracuda (haha)


22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?

I'm just a girl (så jag kunde varit en kille eller?)



23. Vad ska ditt första barn heta?

Interlude (också vääldigt vackert namn)



24. Hur kommer ditt liv att bli?

Folkin' around (hahaha)



25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?

Chemical party ("here at the party, everyone's happy, everyone's high..." hoppas inte på att det stämmer.)



26. Hur kommer sommaren bli?

Falling down (nee. L)



27. Finns det någon som är hemligt kär i dig?


klassprojekt (haha, jahaja)



28. Kysser du bra?

bodies and words (hur tolkar man det då?)



29. Mår din kropp bra?

The weak and the wounded (inte bra)



30. Hur mår själen då?

Drain you (jaha. Jag mådde tydligen piss överallt. :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0