My roomie and I

Tjaa!
Nu är det då onsdag (faktiskt, tänkte skriva tisdag, men klockan är ju efter 00.00).
Idag (tisdag) har jag varit i skolan och chillat, haft 3 lektioner och slutat seent.
Kom hem vid 6-tiden, åt god mat, gick ut med vovvs, kollade tv. 

Eftersom jag har en alldeles ny bo-vän här hos mig så blir det inte så mycket sitta vid datorn. 
Det är lite konstigt, för hon brukar ju mest komma och hälsa på här ganska ofta, och när man har besök sätter man sig inte vid datorn och så... Så det känns typ som att hon är på besök. jättelänge. :P
Men det har blivit lite mysigt faktiskt. 
Hon ligger och sover här brevid så jag skriver tyst som en mus... tror jag. 
Ska läsa lite New Moon och sen sova. 

Skriver igen nån gång imorn. 
GOD NATT <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0