Nu får jag fan skärpa mig

Ja verkligen.
Tror jag att jag klarar av att vara uppe sent och gå upp tidigt?
Jag är ju ingen övermänniska precis.
Alla andra har gått och lagt sig nu. :(

Jag har suttit och skissat på fortsättningen på min tatuering.
Men det får ni se imorn. ;)
Jag orkar inte ladda upp bilder nu, för jag är trött och MÅSTE sova.

Annars var första dagen i skolan typ... inget speciellt egentligen.
Allt var som vanligt.
Och folket tyckte om min kladdkaka. :D hihi.

Imorgon har jag världens kortaste dag med endast 2 lektioner och slutar därmed vid lunch.
Då ska jag, A och J dra och käka på MAX och sen in till east street och checka lite grejer.
Jag ska ju som sagt få min tatuering ifylld (om de också tycker att det behövs vilket de borde göra) nån gång, och måste gå dit och visa dem och boka förhoppningsvis. A och J ska ta med sig skisser till tatueringar de ska a för att fråga hur mycket det skulle kosta ungefär.
Och nu när jag skissat på min kan jag ju ta med den också. ;) hihi.
Jag önskar bara jag hade pengar så jag verkligen KUNDE tatuera mig någon gång snart.
Men det vet vi ju hur det är med den saken.

Förhoppningsvis lyckas jag pallra mig in till stadsbiblioteket efter east street-besöket också.
Så har jag allt klart.

Nu ska jag sova! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0