Onsdag

Hej hopp!
Idag är jag seg som faen.
Astrött av någon anledning, och gäspar konstant.

Det var faktiskt askul på dagens elevhälsodag i skolan... Första timmen i alla fall.
Som sagt gjorde vi saker med artist och musikerlärare, och det första vi gjorde var att sjunga.
Hela KD stod där i ett rum och sjöng i kör. Det lät faktiskt bra.
Älskar att sjunga, men vågar inte riktigt sjunga inför folk... Om jag sjunger inför folk så gör jsag oftast till rösten för att det ska låta dåligt eller sjunger så tyst att man inte hör vad jag sjunger.
Men eftersom alla sjöng samtidigt kunde jag ta i och sjunga högt! :D
Jag tror att jag är ganska bra på att sjunga... I alla fall tycker jag ju om det, så det spelar egentligen inte så stor roll om det låter bra eller inte. Haha. 

Men i alla fall. Efter kör-grejen delades vi in i mindre grupper, och min lilla grupp fick bara sjunga mer... Men det var inte alls lika roligt, för lärarna var tråkiga och största delen av gruppen också. 
Sen fick jag reda på att de andra hade fått spela instrument och så... det hade ju jag också velat göra!  
Men men.

Åkte hem, sen åkte jag och mamma och handlade mat till ikväll, då vi ska fira mammas födelsedag.
Jag köpte lite fler presenter till henne också. :)

Nu ska jag ut med hunden, sen laga maat! Och sen fira mammsi!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0