Outfit

Numera är det nästan rutin för mig att välja ut kläder kvällen innan en skoldag (har det verkligen inte varit förut, då bara letade jag upp nåt passande på 5 minuter).
Jag tror det beror på att jag känt mig så trött på mina kläder att jag varit tvungen att experimentera med dem lite för att ge dem nytt liv. :)

Så imorgon kommer jag ha på mig det här (om vädret tillåter det):





Mitt ansikte går inte att visas upp offentligt osminkat just nu, på grund av den simpla anledningen att så fort jag får minsta lilla aning till en finne eller liknande måste jag klämma/klia sönder den, så att huden "jämnas ut". Men på grund av det blir huden istället rödaktig på de ställena. Så när jag har smink ser det bra ut, men annars... Nej.
Så tills det har läkt ihop fint igen får ni nöja er med min ansiktslös såhär på kvällen. :P

Vad tycker ni om outfiten då?
Grått "fodral" & Mitt nya fynd, båda från Gina Tricot. Och strumpbyxorna vet jag inte vart de kommer ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0