Pluggoman?

Det ENDA jag har gjort idag är att plugga.
I princip.

Börjde skriva på novellen rätt tidigt idag, direkt efter jag hämtat min vovve som övernattat hos syster.
Så satt jag där i timme efter timme, och märkte knappt att tiden gick.
Jag älskar ju att skriva, så det var ju inte tråkigt plugg. Det var roligt.
För det första var det roligt för det övannämnda skälet, och för det andra var det roligt för att jag levde mig in i allt som hänt igen, det var nästan som om jag upplevde resan på nytt... Nu när jag tänker efter var det ungefär som att jag var tillbaka, bara att någon skrev ner alla mina tankar.
Sjukt att jag inte märkte det när jag satt och skrev... Haha.

Så nu har jag skrivit 11 sidor om de 3 första dagarna.
2 dagar kvar att skriva om... Sen måste jag göra filmen också.

Och efter jag skrivit de 3 dagarna så frågade A om jag kunde kolla igenom hennes religionsarbete, och hon fick kolla igenom mitt. så skrev vi ner det vi tyckte skulle ändras i varandras texkter, vilket gjorde att jag satt och färdigställde mitt arbete, och har nu skrivit ut det för att ge till läraren imorn.

Det ÄR verkligen skönt att få saker ur vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0