Scrubs och sova

Nu när det är helg kan jag och mina syskon fortsätta med det som var vår lov-rutin. Kolla på scrubsavsnitt innan vi går och lägger oss. :)
Just nu är vi på säsong 5 (har inte riktigt kollat i ordning då syrran fick säsong 6 först, och sen 4 och 5...).
Underbart härligt rolig serie. Älskar! <3
Särskilt när man kommer in i händelseförloppen och allt sånt också.
Innan har jag inte riktigt kunna följa den på samma sätt eftersom den gått på så konstiga tider på tv. Har inte hållit koll på samma sätt.



Men ja, lovely.

Nu måste jag dock gå och lägga mig.
Ut med hunden imorn bitti...
Ser dock fram emot att vakna till Silverstein - My heroin. :D Hihi.
Bra musik. Bra sätt att vakna.
Jag sitter typ och väntar på att nån ska ringa eller sms:a mig också så jag kan höra min ljuva ringsignal och min coola meddelandesignal. Haha.
Obsessed eller vad?

Men gonatt då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0