Side-tracked.

Jag hade rätt.
Hon lyckades side-tracka mig.
Som vanligt.
Den lilla biaaaatchen! :D

Vill ni höra världens roligaste sak kissen gjorde typ nyss?
Det spelar ingen roll vad ni svarar, ni får höra ändå!

Jag släppte ut simba ur mitt rum, och så sprang han ut i köket och skulle typ hoppa upp på en stol för att komma upp på bordet. Men han hoppade på stolen bakifrån, och klängde sig typ fast på stolsryggen, och eftersom han är rätt tung så började den falla bakåt väldigt sakta, och sen åkte den i golvet. Han gjorde sig inte illa eller nåt sånt, utan gick bara därifrån typ. Men ni skulle ha sett hans blick när stolen började falla. Den gick typ som i slow-motion. Jag och mamma bara skrattade asmycket. Sjukt kul verkligen.
Simba får såna knäppryck ibland. XD

Jaja... borde nog gå och lägga mig snart, men eftersom jag redan sovit typ 2 timmar idag så är jag inte det minsta trött.
Äsch, börjar ändå sent imorn...
Dock måste jag väl upp rätt tidigt för att gå ut med hunden och så, men...

Skrev i alla fall ett A4 på min essä, sen blev jag som sagt side-trackad. Känner mig ändå rätt duktig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0