Skön dag...

Tisdagar brukar vara de jobbigaste på hela dagen, men idag var det inte alls det.
Började med Arb. & säk. då jag gjorde i princip ingeting... Tråkigaste lektionerna nånsin. 
Sen var det lååång håla, så jag och J gick och försökte fixa en sak som inte gick (det påminde mig... jag måste lägga ner lite grejer i väskan typ NU), och sen satte vi oss i sofforna på 2an och åt och snackade. 
Men vi blev inte ensamma väldigt länge, snart satt vi ihopklämda i varsin soffa med massa film:are. :/ No privacy. :P
På engelskan gjorde vi några små tester, sprang runt lite, och sen var hela min dag slut, då jag inte har nån fotolektion. 
Sköönt. 
Så nu är jag hemma. 
Ska checka lite grejer på datorn, och sen borde jag plugga någon av de många sakerna jag måste plugga. 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0