Starting to get a little worried.

Okej.
Min pappa (som bor i USA) brukar ringa varje helg, om det inte råkar bli så att han inte hinner, och då ringer han i alla fall helgen efter... 
Men nu har han inte ringt sen julafton, inte ens på nyår ringde han (och han ringer alltid på speciella dagar också...) 
Visserligen sa han ju inte att han skulle ringa precis på nyårsafton, men någon gång där. "vi hörs nästa vecka" sa han, som han brukar säga... 
Nu är det ju nästan 3 veckor sedan julafton. 
Och han borde ju i alla fall ringt idag... 

Det är säkert ingenting. 
Vi har ju inte särkilt bra kontakt eller så, men han är ju ändå min pappa så jag blir lite orolig när jag inte vet varför han inte ringer som han brukar. 
Han ringer nog imorgon. Förhoppningsvis.
Annars blir jag nästan orolig på riktigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0