This is what I do instead of sleeping (bilder)

Som vanligt är jag korkad och går inte och lägger mig i tid.
Istället bestämde jag vad jag ska ha på mig imorn (har en fas då jag faktiskt bryr mig om kläder), och fick för mig att jag skulle ta några "outfit-bilder". 
Fotogalen som jag är utvecklades de få fotona till betydligt fler, roligare bilder, och jag bytte kläder och så också. höhö. 
Sen... ja, spårade det väl ut lite kanske:

 
Det började med den här bilden. Normal "outfit-bild"


Starting to get a little crazy... pekande finger. :P


Och händerna i sidorna.


Plain wierd.


Där blev det lite klädesombyte... och ligga ner på golvet.


And all of a sudden, she is screaming for her dear life!


Aggressivt. ^^

Haha, ja... det var några få av de många bilder jag tog på mig själv.
Med hjälp av mitt underbara stativ såklart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0