This'll take a while... + bilder från resan

Håller just nu på att ladda upp mina bilder på fotokungen för framkallning...
Bilderna till projektarbetet då alltså, som jag pratat om ett antal gånger redan.
Väldigt läskigt. Nu gäller det liksom...
84 bilder ska framkallas, kommer kosta mig 336 kronor om jag räknat rätt.
Så nu måste det ju bli bra.
Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Det borde ju inte vara några problem.
Men det kommer ta ett jävla tag... Bilderna är rätt stora, och de är många, alltså tar det lång tid att ladda upp alla. Sedan måste jag välja individuell storlek på alla bilder också, eftersom vissa ska vara större och vissa mindre. 

 Ni kan ju få se några bilder då medan jag väntar. :)
Och snälla ta inga av mina bilder. Det får ni inte, emot lagen, som sagt tidigare.
Och förr eller senare får man reda på det.


Yeah!


Litet samhälle.


Läsa kartan...


I en spegel på vandrarhemmet


Hot stuffs i tältet. :P


Hot stuffs i hotellrummet...


Ior, min ständiga följeslagare. :)

Grr!

Höhö. Blev mest mina få egobilder som fick komma med i det här inlägget. :D
Åh, varje gång jag kollar på bilderna längtar jag typ tillbaks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0