To do list

Kände att jag behövde skriva ner allt jag måste göra nu snart, för annars är det lätt hänt att jag glömmer bort det.
I ordning (om jag kommer ihåg vilket som ska göras först och sist det vill säga):

¤ Gå och borsta tänderna och samtidigt ta med mig loggboken från styvpappas skåp
¤ Lägga loggboken tillsammans med andra behövliga grejor i väskan
¤ Smörja in ansiktet för natten
¤ SOVA
¤ Hämta lunchmacka samt kladdkaka från kylen och lägga dem i väskan
¤ Vara snäll och rar i skolan :P
¤ Åka in till east street och låta dem kolla på min tatuering för att bestämma ett datum att fylla i det som behövs
¤ Åka in till Stadsbibblan och hitta en bok och låna den
¤ Läsa ut boken fort som fan och sen skriva en essay om skiten
¤ Söka info om Man Ray och skriva ett A4 om honom
¤ Börja göra videon och skriva novellen till projektarbetet
¤ Skissa mer på tatueringar, både min och den där killens
¤ Försöka se till att göra dessa saker i lagom tid

Lång jävla lista... fler saker skulle absolut kunna läggas till, men jag pallar inte tänka mer nu. :P
Istället ska jag välja ut passande klädsel för imorn (då det är svinkallt och jag ändå vill lyckas fixa så jag kan ha på mig min nya snygga t-shirt/skjorta/tröja).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0