Tomorrow I'm not alone

Jupp...
Imorn är dagen då jag blir icke-ensam i mitt rum för första gången på typ... 50 år? Haha.
Det var så länge sen jag verkligen bodde i samma rum som någon att jag inte ens minns.
Man tänker inte riktigt på allt som ändras, men allting kommer bli väldigt mycket annorlunda.
Varken jag eller min syster är väl särskilt vana att alltid behöva anpassa sig till en annan person på det sättet.
Visst, jag bor inte ensam, men jag kan alltid stänga in mig i rummet om jag inte orkar vara runt andra, eller behöver göra mina läxor ifred.
Och det blir en ännu större skillnad för min syster, som har bott ensam väldigt länge nu.
Ja. Det är ju inte föralltid precis. Så fort hon hittar en lägenhet flyttar hon ju.

På nåt sätt ser jag ändå alltid fram emot såna här förändringar... Vet inte varför.
Även om jag är väldigt konservativ just gällande sånt här tycker jag det är spännande med förändring.
Jag är konstig. Haha.

    
Antagligen inte lika många photoshoots med mig själv sent på natten, kanske fler photoshoots med systern?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0