Trött

Hej.
Hemma från skolan, har varit det några timmar.

När jag vaknade imorse ville jag INTE gå upp. Alls.
Men det gjorde jag i alla fall.
Åkte till skolan, satt på Historialektionen och pluggade Nutida Konst, och sen var det det fruktade provet. 
Jag vet inte riktigt hur det gick. 
Vissa saker visste jag säkert, andra inte alls, och en del gissade jag mig fram på. 
Så vi får väl se hur det gick. 
Förhoppningsvis gick det bra. 

Jag är astrött och hungrig. 
Ska gå och fixa nåt att äta i köket snart. 
Och sen äta framför tv:n. 
Sköönt. 

Orkar inte plugga idag, även om det skulle behövas. 
Jag ska BARA chilla. Hela dagen och kvällen. 
Man behöver sånt ibland. 

 
Favorit i repris. Typ. :P (Mina ögon på bilden)
Ska fota syrran på lördag, "sminkreklam" för en fotouppgift.

Kommentarer
Postat av: Big socks

Coolaste bilden i stan:P

2009-01-15 @ 16:54:47
Postat av: Big socks

Coolaste bilden i stan:P

2009-01-15 @ 16:55:09
Postat av: Lil socks

Hihi. thanx siister.

Förhoppningsvis är det den kvalitén och bättre vi får se på bilderna jag tar på dig på lördag. ;P

2009-01-15 @ 22:06:41
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0