Trött morgon

Uäh.
Astrött verkligen.
Skulle nog behöva sova några timmar till.

Vaknade inte på rätt sätt imorse, för jag trodde att jag ställt in larmet på nya mobilen rätt, men klockan 9 vaknade jag av nån tråkig signal, så jag tänkte att eftersom jag brukar snooza i typ en halvtimme i alla fall kunde jag ändra signalen och ställa klockan på en senare tid... 
Men då ringde den inte alls istället, och jag vaknade vid halv 11. :(
Så det var bara att göra sig i ordning och gå ut med hunden. 

Nu har jag i alla fall förstått hur man gör med alarmet... tror jag. :P
Får väl se hur det går att vakna imorgon. 

Nu tänkte jag läsa "Foe". Jag måste läsa den... Egentligen skulle jag hellre vilja fortsätta på new moon, men man kan ju inte alltid få som man vill.



Boken jag har har ett annat omslag... Men ja.
Den är det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0