Wednesday

Tydligen hade jag inte skrivit något inlägg idag...
Jag har typ inte suttit vid datorn förrän nu. Shocking!

Idag har varit en rätt irriterande dag på vissa sätt, men ändå rätt trevlig.
Det irriterande var att vi har flyttat om i våra scheman lite, så att vi skulle sluta tidigare idag, men tiderna funkade typ inte alls. Först blev jag och Ami ensamma på en 1-timmes lång håla (då de adnra var på sin mentorstid), i väntan på projektarbetet. Sen blev projektarbeteslektionen så kort att vi hade 40 minuter håla till... tills vår mentorstid skulle börja. 
Irriterande, men vi fick läraren att ändra tid igen, så nu ska vi ha den vid lunch istället. skönt, då får vi sluta mycket tidigare än vi brukar. :)

Jag blev medbjuden ut ikväll, men pank som jag är tackade jag nej... 
Nu vid närmare eftertanke tror jag att det hade gjort mig gott att komma ut lite, efter alla kvällar av hårt pluggande. 
Men ja. Nu blev det som det blev. Och jag vill inte göra av med några av mina sparpengar. 

Jag har i alla fall skippat pluggandet idag. Finns inget sådär jätteviktigt som behöver göras precis just nu. 
Jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt... Känns tomt i huvudet av någon anledning. Jag är väl trött antar jag.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0