I don't get it.

Blondinbella.
Jag förstår verkligen inte.
Jag förstår inte hur hon kan ha blivit SÅ känd.
Varför?
Vad är det folk tycker om med henne?

Det handlar inte om något annat än att jag verkligen inte förstår mig på hur bloggvärlden fungerar när det gäller läsarantal. Vad är det egentligen som gör en blogg intressant?
Antingen ska de väl vara lite kända innan de börjar blogga, eller ha nåt intressant yrke, som modell eller fotograf.
Men vissa bloggare började ju inte modella förrän efter de haft bloggen ett tag och fått många läsare...
Så vad är det som gör ett liv så pass intressant att det är värt att läsas om varje dag? Egentligen?

Anledningen till att jag tar upp just blondinbella är för att hon blivit ett så stort fenomen. Och för i princip ingenting.
Jag har bara läst några inlägg i hennes blogg och sett få avsnitt av hennes "tv-program", men jag kan faktiskt säga att jag tycker att hon är korkad.
Vissa saker hon säger... ja.
Jag vill inte göra personliga påhopp oftast, men det är bara något jag stört mig på.
Det finns ju många andra kända bloggerskor som man undrar över också... som en del är ännu mer korkade och irriterande. Men som sagt... fenomenet blondinbella är så galet stort.
Det är väl det hon vill uppnå i och för sig, så då har hon väl vunnit något på det här ändå. 

Om det är någon som vill förklara så varsågod. 
För jag förstår det inte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0