Åh nej... Det är måndag.

Goddag.
Eller, godnatt?
Jag är inte speciellt trött just nu. Har tagit igen lite sömn idag under eftermiddagen, från halv tre till halv sex ungefär.
Eftersom jag har en katt här i rummet på rehabilitering varje natt får jag inte mycket sömn.
Han ska bli innekatt, bäst så, för alla inblandade.
Och jag har sagt att jag ska ta fullt ansvar för honom under den här tiden, när ingen annan står ut med honom, vilket betyder att han är härinne med mig på natten, vilket beyder att han håller mig vaken med sin abstinens på att vara ute. Bara krafsar på min dörr...
Han vänjer sig nog snart i alla fall, och då får jag sova igen.
Just nu springer han runt i rummet och letar efter saker att leka med.

Idag har jag i alla fall varit i skolan... Hade delredovisning och målade på min tavla, och sen hade vi religionsprov. 
Vet inte riktigt hur det gick... men ja. Vi får väl se. 
Sen gick jag hem och somnade, och sen kom storasyster hem, jag hjälpte henne att packa inför hennes resa till Vietnam nu på Onsdag. Lyckost. 
Sen har jag mest tagit det lugnt och inte pluggat alls, även om jag kanske borde.
Aja.

En rolig sak i alla fall! Min lillasyster, som är dooktig på att illustrera, skickade in tre av sina illustrationer av Hanna Björkstedts bilder till henne, och nu har Hanna lagt upp dem på sin blogg.
Jättekul att folk får se hennes talang tycker jag! :)

Nej, nu ska jag nog sova snart i alla fall.
LIka bra att passa på innan han börjar krafsa som värst...
Så gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0