Den där jävla projektrapporten

Fy faen vad jag är trött nu asså...
Har suttit flera timmar och skrivit på projektrapporten, men är fortfarande inte riktigt klar. Tror jag.
Måste korrläsa den igen och sen se om jag måste fixa nåt mer...

Gjorde i alla fall en sjukt snygg bild till framsidan av rapporten:


Haha, hett.

Men ja, jag är trött.
Så jag ska ta en paus. Vilket betyder att jag ska ut med min vovve. och LIllasyster och kissen i koppel.
Kanske piggnar till lite av all snö och kyla, who knows?
Sen ska jag kolla på tv. Har jag bestämt. Jag behöver lite sånt också just nu.
Och sen vid typ mitt i natten nån gång kommer jag väl vara helt klar med projektrapporten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0