Det är faktiskt bra

Nu känns det som jag har klagat en hel del ett tag, och det blir ju lite konstigt, eftersom det där klagandet inte riktigt stämmer överens med verkligheten.
För förutom att jag har svårt att äta och är jävligt trött hela tiden så mår jag jävligt bra just nu.
Saker bara flyter på liksom...
Mitt liv känns härligt.
Så det är inte bara trötthet som präglar mitt liv, men jag antar att det är lättare att skriva om när saker går dåligt än när saker går bra, av nån anledning.
Jag kanske tycker om att klaga. haha.
Men jag borde nog sluta med det.
Det är rätt tråkigt att klaga på saker och ting ändå.

(men jag kommer nog fortsätta i alla fall...)

Nu ska jag fan sova snart... Skönt.
Måste ju ta igen lite sömn.
Så, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0