Det blev en utekväll

Hej hopp!
Anledningen till att jag inte skrev nåt mer igår var att jag bestämde mig för att gå ut igårkväll istället för att stanna hemma. Så det blev lite stressigt...


Vi träffades klockan åtta i Gullmars (Jag A och hennes vän från Skåneland), och åkte in till stan.

Gick till Medusa (Som har 21-årsgräns, men vi kom in i alla fall) och satte och och snackade, beställde varsin öl.

Drack lite mer, snackade lite mer... Lakritsshots och öl. Gottigotti. :D

Satt väl där till nån gång runt tolv kanske, och sen åkte vi till Hammarby Sjöstad, gick ner till "tårtan/bullen" och satt där ett tag, snackade lite till.

Kom hem till A vid typ halv två nångång, och somnade.

Fotade tyvärr ingenting, glömde kameran hemma...


Imorse mådde jag relativt bra iaf. Så det var najs.

Nu är jag hemma igen, ensam dessutom, så jag ska bara chilla här ikväll.

Igår blev en lyckad kväll och vi hade skoj. Riktigt trevligt var det, så jag ångrar definitivt inte mitt beslut.

Just nu sitter jag och kollar på Miami Inc. Senare måste jag i alla fall skicka iväg några arbeten som det ska göras lite ändringar på och så... Resten av kvällen har jag inte riktigt planerat, men det blir nog chill iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0