Det jag borde göra gör jag inte

Hej hopp!
Inatt fick jag nog inte så värst mycket sömn antar jag...
Simba var här inne och krafsade på dörren typ hela tiden, höll mig vaken...
var ute med hunden och katten i koppel imorse, gick väl rätt bra, men kissen var inte så glad över att ha koppel på sig. Han vänjer sog nog snart. :)
Annars har jag bara tagit det lugnt idag.

Har intallerat Spore på min dator, det funkar faktiskt riktigt bra, även på min lilla laptop.
Så nu har jag suttit och spelat det ett litet tag, i pauserna av OTH och GG.
Nu kollar jag lite halvt på det nya programmet Wipeout på femman. Rätt roligt tydligen (om man frågar mina småsyskon, som skrattat konstant sedan det började). Själv har jag inte kollat så intensivt riktigt än...

Det jag egentligen BORDE göra, är att plugga Religion. Prov imorn.
Öhm... Men jag får plugga snart.
Är sjukt trött också... Borde somna lite tidigare ikväll.


Jolligt spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0