Fredag Lördag

Blev ingen bio igårkväll.
Blev myskväll istället. Inte hemma, borta.
Riktigt mysigt faktiskt. :)

Vaknade astidigt imorse och var tvungen att åka hem.
Klockan var väl sisådär 07.30.
Hemskt.
Men jag och syrran skulle ju iväg och handla presenter till lillebror innan kalaset, så för att jag skulle hinna med allt behövde jag tid.
Åkte hem och tog ett trevligt bad, tvättade mig ren. :P Sen åt jag frukost, gick ut med hunden, chillade lite, och så åkte vi iväg.
Sprang runt i Farsta och letade efter en väska till honom, men hittade ingen någonstans (ingen som han ville ha iaf).
Det blir typ hyperfart på saker och ting när jag och syrran går ensamma, hon är liksom snäppet snabbare än mig, och jag får ofta klagan på att jag går alldeles för snabbt.
Så up-tempo var det.

Hem igen, fixa kalas, fira lillebror, spela spel, hoppa, skutta och sjunga.
Jag har varit extremt up-beat idag.
Askul.
Det var väldigt länge sen jag var såhär pigg senast.
Jag har bara skuttat omkring här hemma, skrattat en hel del, och ja... Haft kul med allt möjligt.

Nu ska vi snart kolla på nån hyrfilm här hemma tror jag.
Mysigt. :)
BTW är det kolsvart här hemma.
Earth Hour tar ju slut om 3 minuter.
Börjar bli smått irriterande med inget ljus nu, så det är skönt att det är över snart... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0