Fredag, och beslutsångest...

Hej.
Dagen har varit rätt najs hittills.
Målade på min tavla på lektionen imorse, hade snabb engelskalektion och sen åkte jag till Farsta, mötte upp mammsi och köpte leksaker till Simba och ett ben till Bobo. 
Vi åkte hem, köpte godis och förberedde för en liten skön myskväll hemma. 
Bara jag och mamma hemma hela helgen. 
Men så fick jag ett sms från A, hon frågade om jag ville med henne och några andra ut ikväll... 
Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag vill eller inte. 
Det skulle ju vara kul med en utekväll, men jag hade liksom förberett mig på en hemmakväll... så jag vet inte riktigt hur det blir. Får väl se.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0