Fredag, wohoo!

Hejsan hoppsan!
Jag är på bra humör! Wohoo!
Haha.

När jag först kom till skolan imorse var jag lite halvirriterad, ingenting funkade, typ...
Men när jag väl fått min projektrapport utskriven och kommit på roligare saker att göra mådde jag bättre igen, och n är jag glad.
En av anledningarna till att jag är så glad är för att rektorn kom till engelskalektionen idag och berättade vad de hade beslutat om vem vi skulle få ha som lärare, om vi skulle få ha kvar vår gamla lärare, som vi ville, eller om vi skulle behöva byta lärare, vilket vi hade protesterat väldigt mycket mot under förra lektionen. Och han sa att vi fick ha kvar läraren vi ville ha! Vi klarade det, wohoo!
När vår lärare kom in i klassrummet sen var hon jätteglad, och sa till oss alla att samlas. "Grouphug!" Hihi. gulligt. Så vi kramades allihopa och sen sa hon att vi fick gå hem för dagen, så hon kunde planera följande lektioner. :)
Asnajs.

Ikväll ska jag och A antagligen gå ut. Det är också najs.
Så jag är glad.
Glad gladigladglad. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0