I caught fire

Jag har börjar lyssna på en "ny" grupp igen.
Egentligen är den inte ny på nåt sätt, därav citationstecknen.
Jag har lyssnat på visa låtar sen ett bra tag tillbaka, och gruppen är inte precis ny i branschen heller...
Men jag har liksom aldrig lyssnat igenom mer än ett par låtar, och nu märker jag att de andra låtarna är riktigt jävla bra vissa av dem.
Det är lite knäppt, för den här gruppen är typ som en blandning av det mesta jag lyssnat på inom rockgenren sen jag började lyssna på rock överhuvudtaget.
Lite släng av Panic at the disco, lite My chemical romance, lite Silverstein, lite Saosin, och ja, lite allt möjligt.
The Used är det jag pratar om. Riktigt bra grejer faktiskt.
För en person med samma musiksmak som jag alltså...

A kommenterade senast idag att hon inte alls tycker att min musiksmak är något att ha, men iofs tycker jag typ detsamma om hennes. :P haha. 
Jag tycker i alla fall att min musiksmak är den bästa i världshistorien. 
Annars skulle det ju bara vara konstigt...
Man lyssnar väl bara på musik man tycker om eller? 

Nej... Nu ska jag sluta babbla musik och göra mig i ordning för att sova istället. 
Tänkte faktiskt läsa lite innan jag somnar. 
Var jävligt länge sen... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0