I guess... I'm done?

Jag satt och pluggade typ en timme eller nåt förut... sen tyckte jag visst att jag var klar.
Men jag tror inte riktigt på mig själv.
Annars brukar jag spendera timmar med att plugga, särskilt inför prov... skriva allt tusen gånger om och läsa allt tusen gånger om, typ... Men det gjorde jag inte nu. Och det skrämmer mig lite.

Men faktum är att jag nog inte har tid för mycket annat än att sova just nu. Dvs, om jag vill vakna imorgon. Vilket jag nog egentligen inte vill, men måste.
Imorgon är det ju delredovisning i Bild och Form, våra fördjupningsarbeten. Sen provet i religion.
Hemska dag.
Nej, det blir nog bra... hoppas jag.

Men nu, SOVA!
Nattsi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0