Jag och messpel...

Nu sitter jag här vid datorn och är sugen på att spela The Sims 2 igen...
Jag tror att jag har en slags kärlek till mesiga spel, som alla "riktiga" gamers klankar ner på... Haha.
Jag gillar att spela andra spel också, som är mindre mesiga. Men grejen är den att jag är så dålig på det oftast, mest på grund av att varje gång nåt går fel blir jag sur och slutar spela, så de "riktiga" spelen kan jag bara spela i högst en timme innan jag tröttnar på att inte klara av det.
Så spel som The Sims 2, Super Mario Galaxy och Spore är mer i min smak.
Inte för att jag spelar något av dem särskilt ofta heller, men...

The Sims 2 spelade jag typ asmycket för några år sedan, när vi skaffade det, sen kom ju alla expansionspaket, och vi köpte alla fram till Året runt, sen blev det ju bara löjligt... Då var jag i alla fall helt fast.
Nu är jag inte det längre. Jag får sug efter att spela lite då ochdå, men när jag väl gör det tröttnar jag snabbt eftersom inget är lika roligt som jag tänkt mig att det ska vara.
Dock ska jag nog göra ett försök nu igen.
Har liksom ingenting att göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0