Lång dag, Tisdag

Tjaa.
Idag har varit en väldigt lång dag.
Vaknade väl vid 7 nångång, gick ut med hunden, åkte till skolan, hade en lektion med efterföljade lång håltimme då jag och jen satt och försökte snacka, men blev störda av en förfärlig lunchkonsert.
Sen engelska, och foto.
Vi tittade ut genom fönstret och såg solen skina, men vi var fast i ett mörkerrum till klockan kvart över fem.
När vi väl slutade för dagen var ju solen självklart borta.
 
Kom hem, satt ner i typ tio minuter, sen åkte jag och min styvpappa till Willys och storhandlade.
Jag irriterade mig på att de ändrat om totalt, så jag inte hittade nånting så snabbt jag ville.
På hemvägen dränkte jag min trötthet i Saosin (Som jag NU fått reda på hur det egentligen uttalas, "Say Ocean", tydligen. Japanskt eller nåt).
 
Kom hem och var trött och lite irriterad, ville bara ha det tyst och lugnt. 
Kollade DH, gick ut med hunden igen, och sen tog jag en dusch. 

Nu sitter jag här, med min syrras dator i knät eftersom min dator strulade som in i helvete av nån anledning... 
Ska sova snart. 
Skönt att sova fan... 
Och imorgon ska vi åka och kolla på den där kissen jag pratade om.
Spännande. 

Men nu, gonatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0