Oj, det var ett tag sen

Jag har visst inte skrivit på nästan 3 dygn...
Men jag har väl varit upptagen. :P

Idag har jag i alla fall varit i skolan, haft ett läskigt prov som jag inte alls pluggat till innan typ... tror att jag klarade det rätt bra i alla fall. Fick tillbaka en annan uppgift jag gjorde i fredags typ rätt snabbt, som jag fått MVG på. SCORE! :P haha, så om det går åt helvete med provet har jag i alla fall den uppgiften att vila på...
Sen satt jag, A och Chris kvar efter skolan och fixade nedräkningskalender till Studenten, assnygg blev den! haha.

Sen åkte jag med A hem en liten stund, och sen åkte vi och kollade på en lägenhet hon vill ha.

Blev väldigt trött, och nu kom jag hem för lite mer än en timme sen, har varit ute med vovvs och ätit middag.
Öhm... NU ska jag typ chilla lite ett tag.

Imorn ska jag på bio. Mysigt. :)
Ska se Revolutionary Road, den nya med Leonardo DiCaprio och Cate Winslet. Hoppas den är bra.

Men chill-frill på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0