Onsdag

Tjoo!
Imorse vaknade jag jättetidigt i onödan igen.

Skulle åkt med lillebror till skolan, men precis när jag var klar och vi skulle gå kände han sig sjuk och valde att stanna hemma. Jag hade 2 timmar att döda ungefär...
La mig ner i sängen igen, med kläder och smink och allt, och somnade tills jag var tvungen att gå. 

Kollade på Forrest Gump på historialektionen, utan lärare... Sen var det mentorsträff och sen var det slut. 
Åkte hemåt och gick till styvpappas lägenhet på en gång, där resten av familjen var. Så gick jag ner och köpte en fryspizza, coca cola och godis till mig och mina syskon, kollade på Good Will Hunting på DVD, och spelade Spore på datorn ett litet tag. riktigt roligt faktiskt, jag gillar såna messpel. :D

Nu är jag hemma igen, sitter i sängen en liten stund, vid datorn, innan jag måste hoppa i badet...
Det luktar hemskt jobbigt inne i köket just nu. De har ju lagt nån slags alkohol på golvet där, och så fort jag går in börjar det typ sticka i ögonen och jag mår illa. 
Så vi har fixat ett temporärt kök i hallen och vardagsrummet. Lite knäppt, men det funkar tillsvidare.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0