Orolig

Hej.
Vaknade vid 9 och gick ut med hunden på en gång, sen satte jag mig i sängen och åt av den goda maten från igår. Min frukost.

A har fortfarande inte hört av sig, och jag börjar bli orolig.
Det brukar ju oftast inte vara något speciellt som hänt när jag blir orolig, men jag är faktiskt det...
Vi skulle ju fan ha träffats igår, jag skickade 3 sms under kvällen (och hon svarar nästan alltid på mina sms, särskilt när jag trackar henne...). Och hon har fortfarande inte hört av sig. 
Så jag ska ringa snart, se om hon svarar... 
Hoppas allt är okej. 

Resten av dagen tänkte jag typ sy en tygpåse, som jag ska använda som skolväska, av ett tyg jag köpte igår. Egentligen var det typ en handduk, men den var precis i det tyget och i den storleken jag ville ha... Fint mönster också. 
Så det ska jag fixa med ett tag. 
Sen vet jag inte om jag måste plugga någonting eller vad jag ska göra, får se. 

Kram sålänge!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0