Seg Lördag del 2

Hej.

Nu har vi sprungit fram och tillbaka i tvättstugan 2 gånger, och ska väl snart ner igen antar jag.
Jag är fortfarande så jävla seg.
Måste ner till centrum och köpa lite godis sen också, annars kommer jag dö.

Lillkissen är söt.
Hon har blivit mer nyfiken nu, hälsat på Simba när jag inte var hemma, går runt i mitt rum och stryker sig mot saker och leker lite. Så gullig, och hon mår mycket bättre redan erfter några dagar hos oss. :) 

Men i alla fall, jag är fortfarande så jävla seg...



Öhm, jaha, det där skrev jag typ igår vid 7-8 nångång kanske, varför det inte publicerades har jag ingen aning om... 
Men jag publicerar det väl nu då.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0