Seg Lördag

Tjaa.
Fy fan vad jag är seg.
Nästan så man skulle kunna tro att jag var ute igårkväll, men det var jag ju inte.
Iofs sov jag ju inte hemma, men jag tog det ändå ganska lugnt.

Imorse åkte jag i alla fall hem jättetidigt, och mötte min syrra i dörren, precis när hon skulle ut med hunden.
Så jag följde med henne.
Tyvärr går min syrra på alldeles för långa promenader för mig, särskilt när jag är astrött... Så jag blev typ ännu tröttare. haha. 
När jag kom hem satt jag framför tv:n och glodde, sen gick jag och la mig och sov ett tag. 
Blev väckt av syrran som ringde och ville att jag skulle möta henne för att boka tvättid till oss ikväll, vilken trevlig lördagssyssla... 
Så det är väl det jag ska göra ikväll, tvätta. och typ halvsova framför tv:n.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0