Seg och, tydligen, inte hungrig...

Usch.
Jag är så jävla trött idag, lika trött som igår...
Dessutom har jag inte kunnat äta mycket alls idag.
Det är så korkat, för så fort jag äter väldigt lite en dag blir det nästan så att jag inte kan äta nåt i dagar efteråt, och när jag väl äter mycket äter jag hur mycket som helst under en längre tid...
Asirriterande. Jag tror att min magsäck är väldigt bra på att anpassa sig snabbt, vilket inte är bra i det här fallet, då det är ganska viktigt att varken äta för mycket eller för lite.

Aja... har suttit i sängen mest hela dagen, och har inte orkat göra mycket annat heller, förutom att gå ut med hunden. Så jag ska fortsätta sitta ner och ta det lugnt här, lika bra när jag inte har någonting viktigt jag måste göra.
Jag vill ju må bättre snabbt.
Ska försöka få i mig någonting att äta om en stund också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0