Shopping for necessities

Idag har jag varit och köpt lite saker.
Väldigt lite saker.
Köpte väldigt lite saker igår också.
Sånt där man behöver ni vet.
Igår blev det hårtoning och rakhyvlar på HM och idag blev det hårmousse (för vi inte får använda hårspray här hemma längre...) och anti-rynkcreme till mina händer (Haha, min lillasyster säger ju alltid att jag har kärringhänder, och jag håller med, de är alltid snustorra och äckliga, så jag ger det ett försök...) på Rusta, samt ett par In-Ear-hörlurar från Creative, som jag längtat efter så länge... Hade ett par för typ ett år sen, men på väg till Spanien i planet gick de sönder.







Nu ska jag ut med hunden ett tag, och när jag kommer tillbaka kommer jag nog lägga upp en dagens låt/låtar här.
Har kärat ner mig i två låtar av The Used, som andra kanske inte tror att man skulle kunna kära ner sig i, men ja, jag är kär i dem för tillfället i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0