Söndag

Hej hopp!
Och nu ljuger jag faktiskt inte helt och hållet, jag är lite utvliad idag...

Sov till typ tolv imorse, fick för mig att jag somnat mitt på dagen igår, som jag brukar göra, och att klockan var eftermiddag när jag vaknade, men sen kom jag på att det var nästan ntt när jag gick och la mig.
Haha, det var så jävla länge sen jag sov så länge på morgonen, jag tror inte jag har fått en rejäl natts sömn på minst två veckor i alla fall (och med en rejäl natts sömn menar jag typ sex timmar djup sömn).
Ja, anledningen till att jag kunde sova var väl mest för att inte Simba springer runt som en galning och krafsar hela natten, på grund av att det har bestämts (mot min vilja...) att vi ska låta honom gå ute igen. 
Just nu tänker jag väl att det känns helt okej i alla fall, men jag var lite bitter över all tid jag lagt ner när de berättade det för mig. Äsch, det är väl kanske bra satt jag får sova... :P haha. 

Men i alla fall, igår efter tvättningen och allt la jag och storasyster oss i lillasysters säng och kollade på I am Sam på min dator. Vi lyckades somna båda två mitt i bara för att vi var så trötta, men kollade klart på den idag. 
Den var så bra. 
Grät några gånger... Så fin film. 

Och nu... ska jag göra typ ingenting. Idag igen. 
Har liksom ingenting jag måste göra som jag också vill och orkar göra. 
Så jag skiter i det och gör ingenting istället. 
Asbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0