Söndag

Tjenna.

Sitter och kollar på Gossip Girl.
One Tree Hill var det innan det... Mina favoriter. :)

Vi var nere på isen tidigare idag. Det var mys-mys.
Vi tog med ett par längdskidor som vi turades om med att åka på. Fast jag åkte minst av oss, kändes sjukt konstigt att åka på längdskidor när jag blivit van att åka med stora pjäxor och grejer...

Imorgon har jag en till ledig dag från skolan, de lyckas typ alltid klämma in en studiedag i samband med loven. Najs.
Men det kommer massa gubbar, eller, egentligen typ några män... De ska riva upp våra golv i köket och lägga dit nya.
Vi har haft lite problem... Men ja. Nu ska det fixas i alla fall, så det är ju bra.
Ska åka med lillebror till skolan på morgonen också, hjälpa min mammsi lite. :)
Sen vet jag inte vad som händer...

A har hört av sig nu i alla fall.
Det visade sig att vi missförstått varandra. hon trodde att vi inte riktigt bestämt någonting säkert, medan jag tyckte det var självklart att vi skulle träffas. Mina sms hade hon inte sett förrän idag, då hon inte hört mobilen. 
Skönt att veta att allt är som det ska i alla fall. 
Vi hittar nog på nåt nästa helg istället. Hade nog ändå blivit så jävla tajt med tid just igår, så det kanske var smartast att spara pengar och så tills vi har mer tid att parta på. :D

Nu ska jag kolla klart på GG! <3
  


Det var ett tag sen jag skrev det, sen strulade blogg.se... så jag kunde inte publicera inlägget.
Nu sitter jag och kollar lite MTV och chillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0