Sova med kisse och syster

Hej hopp!
Helt plötsligt var min säng inte tom längre...
Som sagt tidigare har min storasyster varit i Vietnam i en vecka nu, kom hem ikväll.
Så nu sover min lillasyster här inne med mig och nya kattflickan, eftersom storasyster är aningen allergisk, och nya kissen hårar en hel del.
Igår märkte vi att kissen hade en del problem. Hon är undernärd och jätteäcklig och mjällig i pälsen.
Vanvårdad.
Så imorn när jag är i skolan ska de till veterinären med henne för att se vad som är fel, och så ska vi bara mata henne och mata henne så att hon får lite fett på kroppen.
Hittills går hon inte ihop med de andra djuren, men hon är nyfiken och har varit påväg mot dem en del gånger, så snart släpper det väl. :)

Meen, nu ska jag sova snart.
Ska till skolan imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0