Torsdag

Yo.

Idag hade vi bara en lektion idag igen, för vår nutida konst-lärare dök inte upp, så vi gick efter 20 minuters väntan.

Åkte in till stadsbibblan och letade efter böcker, men det var så jävla stort så jag visste inte vart jag skulle leta riktigt, och hittade inte mycket, men några böcker om ickevåld fick jag iaf tag på.


Åkte hem, massa saker hände... Tänker inte berätta vad. Men det var i alla fall jobbigt för alla, och nu är jag utmattad.

Nu är jag trött... fast inte sova-trött.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Känns som allt på datorn och tv:n är tråkigt.

Kom på att jag måste gå ut med hunden typ nu.

Så ska väl göra det och sen kanske det är scrubs på tv. :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0